poniedziałek, 31 października 2011

Kartki inaczej...

Ostatnio zaczęłam eksperymentować z różnymi rodzajami kartek. Ponieważ jutro idziemy na urodziny do dziadka męża, powstała dla niego kartka z szybką.
Kartka jest połączeniem haftu (napis) i decoupage 3d.


Zrobiłam również kartkę na chrzest:


Buciki wycinałam ręcznie i troszkę przyozdobiłam.
W środku, mała haftowana ozdoba:


I z bliska:


Jakość zdjęć niezbyt dobra, ale nie mogę z tym nic zrobić...

Czy wy też macie problem, z odwracającymi się zdjęciami w czasie pisanie postów? Blogger mnie chyba nie lubi, bo jak chcę dodać zdjęcie to mi odwraca do góry nogami... Muszę kilka razy do tego podchodzić żeby było dobrze.

Dziękuję za tak duże zainteresowanie moim Candy. Odwiedzam każdego kto zostawia wpis, ale jakoś ostatnio czasu mi brak... Nie pomogła nawet dodatkowa godzina w niedzielę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz