niedziela, 1 maja 2011

Karteczki 3

Moje 3 nowe karteczki. Niestety haft znów został zdradzony... Mam nadzieję że się nie obrazi.
Wszystkie 3 kartki zostały zrobione z użyciem motywów 3d, które dostałam od Niebieskiej jako wygraną w Candy. Trochę tych motywów jeszcze zostało :) więc będę miała co robić przez weekend :)
Pierwsza kartka powstała na 40 urodziny:


Druga na 50 urodziny :)

A trzecia to kolejna propozycja na Dzień mamy :)

Może coś jeszcze wyczaruję wieczorem. Teraz pora na chwilę przerwy :)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za miłe komentarze :*

1 komentarz:

  1. Śliczne karteczki. Nie przejmuj się "zdradą". Ja sama też karteczkuję, ale tak naprawdę moją największą miłością jest haft krzyżykowy. Próbuję różnych rzeczy, nowych technik, ale wracam zawsze do krzyżyków.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń