piątek, 29 kwietnia 2011

Weekend :)

Wiem, że dopiero było dużo wolnego, bo były Święta, ale cieszę się, że mam 4 dni wolnego - majowego weekendu :D
Świąteczne wolne było bowiem bardzo pracowite - malowanie jajek, ostatnie porządki, gotowanie, pieczenie itp...
Majowy długi weekend, to dopiero będzie wypoczynek :)
A na początek tego długiego okresu "nicnierobienia" kolejna karteczka na dzień Mamy :)

W całości:


Troszkę bliżej:


Z drugiej strony:

Od góry:


I z boczku:

Muszę przyznać że nawet jestem zadowolona z końcowego efektu :) A to się rzadko zdarza w moim przypadku :)

Pochwalę się jeszcze, że wygrałam nagrodę pocieszenia w Candy u Akaaty

3 komentarze:

  1. Karteczka piekna dziękuje za komentarz,twoję karteczki sa piekne kazda z nas ma swój styl.Zamieniłam sie moimi robótkami za przydasie do kartek i mam teraz z czego robić bo na zakup tych rzeczy nie za bardzo mnie stac a jak jest z czego robić to jakos to wychodzi a pomysłów mam pełna głowę,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń