środa, 28 marca 2012

Rękami dzieci

Kilka dni temu, a może jeszcze wcześniej, mama mojego męża miała urodziny. Pomyślałam, że to dobry pretekst na zrobienie kartki...
Co prawda trudno robić kartkę mając na kolanach niemowlę, któremu akurat w tym momencie chce się jeść, ale kartka musi być :)
Wyciągnęłam wszystkie szpargały i już miałam się zabierać do pracy, kiedy przyszedł Daniel i stwierdził, że on też chce zrobić kartkę dla babci. Trochę się wahałam, ale w końcu dałam mu materiały i powstało takie oto cudo:


Ta róża po lewej to decoupage 3d, które Daniel sam wyciął i nakleił, ja tylko nakleiłam mu kostki dystansujące :)

Kiedy Wiktoria dowiedziała się, że Daniel zrobił kartkę dla babci, stwierdziła że ona też musi zrobić. Wybrała sobie wzór decoupage 3d, wycięła i podobnie jak Daniel sama nakleiła na kartkę, która prezentowała się tak:


Babcia była zachwycona, tym bardziej że wnuki same wypisały życzenia w środku.

Ja mogę się pochwalić jedną kartką, którą zrobiłam na "zlecenie" mamy, z okazji 80 urodzin siostry dziadka.
Kartka robiona na szybko, nie jest tak piękna jak te zrobione przez moje dzieci :)


Mam nadzieję, że między karmieniami uda mi się zrobić przynajmniej jedną kartkę na święta, które już coraz bliżej... Jak się nie uda pozostaje telefon i sms...

1 komentarz:

  1. Dzieci przechwycaja zamiłowania. Bardzo ładnie kartki wyszły.

    OdpowiedzUsuń