niedziela, 13 października 2013

Obrazki

Dziś przedstawię Wam kilka obrazków, które wyszyłam. Są to obrazki na różne okazje i czekają, aby je umieścić na jakiejś kartce :)

Seria różana:






Trzy wariacje na temat jednego obrazka (były 4 ale czwarta "poszła" przed zrobieniem skanu)




Inne kwiatuszki:


I dwie wersje jednego obrazka, z lustrzanym odbiciem :)



W rzeczywistości te kropki nie są aż tak wyraziste i kwiatki są lepiej widoczne :)

Kolejny obrazek wyszyty dwoma sposobami:



I coś dla najmłodszych :)





Na koniec dwa obrazki wyszyte przez moją córkę Wiktorię (7 lat):



Do następnego posta :)

1 komentarz:

  1. Ale zdolna córeczka :)
    Wózki śliczne i na pewno pracochłonne... Wymyśliłam sobie haftowane wózki na zaproszenia na chrzciny, ale jak oglądałam w necie... no to jednak zrezygnuje raczej z tych wózków... na szczęście jeszcze mam kawałek czasu do porodu...

    OdpowiedzUsuń